Bugun emzirme danışmanıyla da görüştüm,doktor kontrolümüzde vardı. Mama takviyesini onayladılar. Her neyse. Doktor mamadan sonra su vermem gerektiğini söyledi. Ne kadar? Diye sordum. Aldığı kadar bebek dedi. Benim oğlum ne versen alıyor zaten 😄 siz ne kadar veriyorsunuz? Ve hayat su aldım bebekler için olanı varmış. Kaynatılmadan içiriliyormuş. Biogia damla da önerdi doktorumuz. Onu da aldım bugun. Umarım bebeğimi gerçekten rahatlatır. Bazen geceleri uykusunda inliyor kızarıyor gazdan