Linamommg hayırlısı olsun üzülmeyin, Allah o gücü veriyor ben de kızım 13 aylıkken öğrendim sizin gibi plansızdı isyan ettim belki biraz sonra kabullendim sevinçle kontrolü bekliyordum ama kısmet olmadı düşük yaptım, herşey nasipte ne olacağı varsa oluyor, hayırlısı olsun herşey sizin için kuzenim tüp bebekle çocuk sahibi oldu bebeğim olmuyor diye korunmamış ve kırkı bitince hamile kalmıştı sezeryandı üstelik bir şeycik olmadı 😊