Valla ben 8 aylıkken hamile kaldım istiyordum da ama öğrenince çok üzüldüm ağladım baktım olana çare yok 2 kat yorulacam ama herşey çok güzel olacak oğlum şuan 16 aylık Allah nasip ederse 6 hafta sonra da kızımı kucağıma alacağım inşallah ikisini bir büyütecem