Meva0407 Arkadaşlar 3 ay 16 günlük oğlum bugün 4 kaka yaptı ve aşırı huzursuz bi gündü . Uyanıkken sürekli ağladı . 4 kaka biraz fazla dedi doktorum . Üşütmüş olabilir dedi . İshal salgını varmış dikkatli olun sizlerde . Çok üzüldüm bebeğim ağladıkça
tatlipatatesmom Meva0407 Huzursuzlugu atak döneminden olabilir benim bebeğim de 3 ay 14 günlük 4.ataga giriyor. Kakasinida gunde 3 4 kere yapıyor
Sehertosunn Meva0407 canim atak dönemi olabilir. Benim bebegimde 3 aylik 2 3 kez yapiyo bazen 1 kez yapiyo.
sademinannesi Meva0407 bazen 3 ama genelde 1 ya da 2 kez kakasını yapıyor. Kaka renginde herhangi bir farklılık var mı peki
Meva0407 tatlipatatesmom gün içindeki hali nasıl peki beneğinizin ? Sadece uyurken sustu uyanıkken full ağladı 😞😞
tatlipatatesmom Meva0407 Kusura bakmayın geç gördüm iki gündür sürekli ağlıyor hic durmuyor yatmiyor altini degistirmek icin yatirsam bile katila katila ağlıyor bitik durumdayım 🥺
tatlipatatesmom Meva0407 atak döneminde olduğunu bilsem de yine de bu kadar aglamasinin sebebi ne acaba biryeri mi ağrıyor diye düşünmekten alamıyorum kendimi🤷🏻♀️ çünkü doğduğundan beri hic bu kadar aglamadi desem yeridir.🥺 Siz nasil oyaliyorsunuz? Benim ki aksama kadar kucakta geziyor 🥱😴
Uerdem tatlipatatesmom benimki kolik her gece saat 9 ile 2 arası mutlaka en az 1 en fazla 4 saat ağlar kayinvalidem ile birlikte bakıyoruz allahtan 2.5 aylik saat 9dan beri agliyor simdi zor uyuttum
Meva0407 tatlipatatesmom biz de dün 3 saat süren uykunun sonrasında keyifli olması gerekirken 1 saat süren ağlamayla doktora gittik gaz dedi sadece 🤷🏼♀️ Kucakta geziyor salıncakta sallıyorum beşiğinde sallıyorum yatıyor ve sakinlemişse zeka kartlarını gösterip kitap okumayı deniyorum bazen yere yatırıp karşısında dans ediyorum yani evde kılıktan kılığa geçiyorum .. son haftalarda bu stresten 3 kilo vermişim 🙇🏼♀️
tatlipatatesmom Uerdem yaa Allah kolaylık versin🥺 üç aydan sonra kolik mi oldu diye de düşünüyorum aslında ama belli bi saati yok dördüncü atak mi ne bu ah mahvetti bizi. Bir de bir ay suruyormus 🥺🥺
Meva0407 Uerdem yaaa çok zor ağlama nöbetleri allahtan yalnız değilsiniz ben yalnızım ve bazen o ağlıyor bende ağlıyorum
Uerdem Meva0407 bende 2 günlüğe köye geldim ananemi görmeye burnumdan geldi agladim dun gece çok zor…