Zeynepefem Ben normal akan büyük caddedeki trafiği kastetmiyorum ki. Mesafesi kısa olan mahalle aralarında yavaş bile gitse sürer. Tek başına çıkmadan o cesaret hiçbir zaman gelmez. Ben mesela eğitim aldım. Trafikte yeni yeni sürüyorum. Eşimle çıktığımız zaman daha çok panik oluyorum. Aklımı karıştırıyor. O da panik olduğu için. Tek başıma çıktım 10 dakikalık mesafede. Daha dikkatli bir şekilde sürdüm. Hız yapmadan, kurallara uyarak. Üstelik Manuel yani otomatik bile değil. Sonuçta hiçkimse istemez değilmi kaza yapmayı? Cesaret veren bir eşi varsa insanın, daha da güzel öğrenir. Ha ama araba sürmeye gerçekten yatkın değilse, aldığı eğitimler de bir işe yaramaz.ben böyle düşünüyorum.