Mirac_bbk canım eski bir araba alacaksın bos bir arazide bir kişi sana öğretmeli, araç kullanmak teoriden çok uygulamayla oluyor. Kendşmden örnek vereyim bu hayatta yapamayacagım tek şeydi araba kullanmak, direksiyonun basına gecemiyordum elim Ayağım kesiliyordu en büyük korkumdu çünkü, bir gün dedim eşim sürekli evde değil ben bu durumu yenmeliyim araba öğrenmeliyim dedim. Eşime her şeyi tek tek anlattı, hepsini kısa kısa şekilde not ettim, sonra geçtim basına bir anda kırk yıllık şoför gibi sürmeye başladım ve hayatındaki en güzel heycanım araba sürmek oldu keşke daha önce öğrenseydim diye kızdım kendime , en güzeli direk uygulamayla öğrenmek