Efem123 2 tane aldım. Wee baby nin çok güzeldi tıkladıkça gitti 3 ay dayandı ama her saat başı da süt sağıyordum. Sonra Lansinoh un aldım o berbat çıktı Manuellerinin aldım her ikisinindr. Wee baby oldukça iyiydi. Ama Aventin çift taraflı Süt sağma pompası çok iyiydi diye duydum arkadaşlarımdan 👏