Mom987 Merhaba hanımlar oğlum son günlerde sık hastalanıyor diye bağışıklığını güçlendirmek için umca aldım. Aranızda kullanan varsa kac damla verilecek ve nasıl kullanıyorsunuz? Bu arada 30 aylık.
Mimozacicegim Mom987 Ben çok kullandım büyük oğluma ama hiçbir etkisi olmadı gibi ya. Şuan propolis veriyorum 2 günde1
Gizeminkuzeyi Mom987 2 yaşındaki oğluma az bi fincana su koyarak 10 damla damlatıyorum. Fakat sadece hasta olmaya meyilli olduğu zamanda ve hastalığında kullanıyorum
Mom987 Kizlar huhu nerdesiniz. Sevdiklerinizi sonra etiketleyiverin 😄 Kullanan varsa bos gecmesin postumu 👀
-erCansu- Mom987 ama olması gereken aç karnına az bı suya 10damla damlatmak 😅 tesadufmu yada umcami dokundu bilemediğimden( o zaman ishal olmuştu) bende suluguna damlatarak veriyorum öğlene kadar içmiş oluyor zaten
Mom987 -erCansu- Çok teşekkür ederim canım🍀 peki 10 damla mi veriliyor kesin yoksa kilosuna göre mi veriliyor bir de suya damlatmadan iciremez miyim? Amma soru sordum suan😂
-erCansu- Mom987 yok kullanım seyinde adı aklıma gelmedi hshshs 😅 günde 3 kere 10damla yazıyor aç karnına biseye damlatarak verilmesi daha iyi diyor ama eczaneci günde bı kere 10damla ver dedi
Mom987 Mimozacicegim Aa öyle mi suan bunu yeni aldım insallah fayda eder.🙏 Ama propoliste aklımda olsun. Hangi marka propolis kullanıyorsunuz. Memnun kaldınız mı?
Mimozacicegim Mom987 Ben beeo marka kullanıyorum. O markadan başka hiç almadım. Anadolu propolisi.. yoğurda pekmeze vs damlatılandan. Tavsiye ederim 2 yaşından büyük çocuklarda kullanılıyor.