Zekzek İki gün oldu işe başladım bebeğim bir yaşına girecek diye süt saglmadim ama bugün sağ gogsum acayip ağrıyor emerkende rahatlamaya beraber bı yanma acı oluşuyor mastit mi oldum acaba bunun için kadın dogumcuya mı gidilir
bhrcpt Zekzek Mastit çok kötü ya sürekli boşaltman lazım göğsü. Ya sağıcaksın ya emzirceksin malesef başka türlü geçmiyor
Kahvetutkusu Zekzek berbat bı ağrı bende ateş titreme oldu bütün vücudum ağrıyordu duşta sağ sıcak suyun altında tarakla tarab masaj yap hemen geciyor
Zekzek Kahvetutkusu ya benim anlamadığım 3 saatte hemen böyle olduysa ⅚ saat çalışınca hep olur mu ki sagmalimiyim 😕
Fatma51- Genel cerrahi doktoru bakiyor cnm .Benimde olmuştu göğsünü bebek emmeden önce sil demişti bide antibiyotik vermişti geçti ole sukur .Kotu bir durum 3 kere oldu göğsün