Merhaba,
ben hamilelikten önce de stresli biri olduğum için panik ataklar geçirdiğim için düzenli ilaç kullanıyordum.
hamile olduğumu öğrenince bıraktım.
şimdi bebeğim 3 aylık. ve yapamıyorum.
Sürekli bebeğim ya şimdi ağlarsa ya dışarı çıkınca bağırırsa diye kaygılıyım. İnanılmaz gerginim.
eve kimse gelsin istemiyorum. Ben kimseye gitmek istemiyorum. Kimse benim bebeğim yüzümden gerim gerim gerildiğimi görsün istemiyorum.
bir de bebeğim henüz 3 aylık, daha her şeyin çok balındayım.
aklımdan kötü şeyler geçiyor, çok üzülüyorum düşündüğüm şeyler için.
hiç doğurmasaydım, ölsem gitsem, yapamicam..
Aklım bunlarla dolu.
ilaç kullanan ve emziren anneler var mı benim gibi hissedip ilaçla rahatlayan?