hemsireleylos 4 ay 23 günlük bebeğim doğduğundan beri memeye hiç düşkün olmadı. 6450 gr şuan. Doktorumuz 3 saatte bir 80 ml beslenmesi gerektiğini söyledi. Zayıf çünkü. Bende bazen o hisse kapılıyorum emzirip üstüne sağdığımı veriyorum ya da mama veriyorum. Sağlıklı olduktan sonra süt de bitebilir. Mama da yiyebilir. Onunla da büyütecek nasılsa. Ama biz anneler kendimizi yiyip bitirince Allah korusun hasta olunca o yavrucuklara bizden başka kimse bakmayacak. Keyfi yerinde ise, sağlıklıysa emebildiği kadar emsin, yetmediği yerde mama yesin. Önce sen sağlıklı olacaksın ki yavruna bakabilesin 💐