ArassMom_ DoganurcaN https://denebunu.com/contact/ Buradan ücretsiz kutu- teslimat seçip Temmuz Referans kodunuzla şikayet oluşturun isterseniz
ArassMom_ Erimdeniz1730 Aynen öyle gecikme sebebi kendileri kaynaklı olunca sonraki aydaki hakkını öldürmemiş oluyorlar 🤗
DoganurcaN Kahveliseker temmuz kutunuz ne zaman geldi, napıyolar sıraylamı gönderiyolar neden benimki ortada yok
meltemkubas DoganurcaN bende alıyorum mail geldikçe ama suana kadar hiç bekletmediler öyle kutularım hep geldi
Kahveliseker DoganurcaN bayramdan sonra bir sure bekledi sonra kendiliginden geldi valla. Ama icinde cok ise yarar şeyler yoktu. İki tane kola iki tane tester krem ve dis macunu vardi. Ondan onceki ay tam boy krem ve sac spreyi gelmisti en azından ☺️🤭
DoganurcaN Kahveliseker hayattaki şansım çünkü temmuzda üye oldumya ondan kıçı kırık şeyler olur o da böyle gelmez amaan😒