Temmuzda üye oldum deniyim dedim hemencik kutu yakaladım tee temmuz kutusu hala hazırlanıyor yazıyo, bugün mailime girdim Ağustos kutusu çıktı diyo hadi dedim onu da ver, o da hazırlanıyo şimdi ama bu site böyle böyle kandırıyomu napıyo anlamadım, temmuz kutusu eline ulaşan var mı merak ettim