Merhabalar kızlar. Eltim 5 haftalık hamile. Gittiği doktoru beğenmemiş. İlk muayenede rahim kalınlığı var demiş rahmin geride demiş. Vajinal muayene yapmış doktor.
İlk muayenede vajinal muayene yapılması sakıncalı değil mi kızlar. Çok yanlış geldi bana şahsen. O yüZden erzurum veye elazığ en iyi kadın doğum doktoru bilen var mı acaba. İşini iyi yapan. Yardımcı olur musunuz. Eltim gurbette ve ilk bebeğimiz olacak 🤗🙏🏻