gulceninannesi1603 Kızlar eşim pozitifti ardından bende oldum bugün eşimin 12. Günü benimde 8. günüm beş buçuk aylık kızım var oda iki gündür hapşırıyor be gözleri sulanıyor ateşi yok çok şükür öneriniz var mıdır ona da bulaştı acaba
Ebruli101 gulceninannesi1603 geçmiş olsun ogluma da bulaştı bizden 4-5 gün ateşle atlattı bizim ki 2 yaşında ama 😊
hvvylmz gulceninannesi1603 geçmiş olsun bebeğinize de bulaştı galiba belirtiler onu gösteriyor eger ateş olursa calpol veriyorum yoksa ilaç kullanmayın bol bol emziirn sıvı tüketimi çok önemli
balim5858 Biz Covid oldgumuzda bebeğim 8 aylıktı doktora danıştım ilaç veremeyiz bol bol emzir demişti çok geçmiş olsun
Nurish Çok geçmiş olsun benimde bir sorum olacak bebeği covid geçirenlere bizimde 11. Günümüz bebeğim ilk gün ateşlendi geçti şimdi bugün tekrar ateşi çıktı çok korkuyorum bu normal mi