Arkadaşlar 16. Ayimiza az kaldı oğlum sürekli tahta karton gibi şeyleri uzuun bir süredir zaten görünce hemen yiyordu bugünde bı parca ağzından çıkaramadim hızlıca yuttu kartonu koparmış birşey olur mu sizlerde durum nedir neden böyle yapıyor ve normal mi?