asdmoms canım keşke baştan şu şekilde yapsaydın önce memeni verseydin sonra biberon ile mamayı biberonde yavaş akışlı anne memesine yakın olan biberonlardan olması gerekir meme reddi yaşamamak için şuanda geç kalmış sayılmazsın bebeğine artık sağıp ver ki sütün azalmasın ama biberon kullanma e bebekte kaşık biberon var ya ondan al ya şırınga ile yada kaşık ile ver ama muhakkak sütünü sağ 2 saatte bi yoksa süütn tekrar azalıp kesilebilir sürekli memeni teklif ucu da yoksa eğer emzirmeden önce ucuna masaj yap eğer ki durumun varsa ınstagram da emzirme danışmanları var onlardan yardım alırsan daha kolay atlatırsın bu süreci emzirme danışmanları da gerçekten işe yarıyor 2 mama parası yani sanırım danışman ücreti 250 tl benim arkadaşlarım yardım aldı hepsi de çok memnun ve bebekleri artık emiyor