Biz 22 aylığız olur mu bilmem ama 😅 gündüz iki bazen tek uyku. Akşam 10 11 gece uykusu. 3 saatte bir yemek yediriyorum. Aralar da ıvır zıvır yiyor tabi. 11 aylıkken 13 kiloydu hala öyle. Hatta 12.500 gördü. Konuşuyordu 12 aylıkken bir anda kesti şimdi yavaş yavaş kekeliyor zorluyor kendini konuşmak için ama net konuşması yok. Gün içi kendi halindedir peşime çok düşmez oyun hamuru oynar kaldırırım kinetik kum oynar kaldırırım boyama kitabını karalar sıkılınca yırtar. Elektrik süpürgesiyle oynar. He bide en sevdiği şey çamaşır katlamak asmak bu yüzden habire yıkar önüne dökerim 😂