CiLeKKoKuSu Merhaba arkadaşlar ben 50 gün önce doğum yaptım. Kanamam sadece 15 gün sürdü. bugün böyle koyu kahve rengi hatta siyaha yakın Bi akıntım oldu. Bu normal mi acaba 🤔 bu durumu yaşayan var mı beni aydınlatın lütfen 🙏
Eyllece CiLeKKoKuSu valla cnm muayene olmak sart ama ben tam 55 gün ara ara kanamalar gecrdim bittş bida oldu bitti bida oldu. En son adet kanaması gibi bi haftaya yakın oldu bitti. Daha gelmedi bdaha. Ben cok taklmadm. Ama kırktan sonra muayeneye gtmem lazmdı onuda yapamadm henüz
CiLeKKoKuSu Eyllece Bende doğumdan sonra muayene olmadm. bu akıntı çok koyu olduğu için tedirgin oldum biraz
Eyllece CiLeKKoKuSu beni 40 tan sonra cagrdı hem kızımdan dolayı fırsat bulup gdemedm. Hem spral önerdi istemedgm için gtmedm. Ama cidden kanamam devam ederse bende gdecegm sanrm. Büyük ihtmal senınkde normalmdr