Kızlar belki bir çoğunuz önceki postumu okumuştur spiral taktırmistim gecen ay ve adet olmuştum bu ayda adet olacağım sandım ama sadece hafif bir leke oluyor çok nadir oluyor ama o yüzden bugün oruç tutmadim bilen varsa yazabilir mi bu şekilde tutabilir miyim öyle çok hafif ve çok nadir şekilde olan bir kanana sık sık değil yani