Hanımlar merhaba oğlum 7 ay 17 günlük 2 ay önce kıl kurdu düşürdü kakada. Tedavi ile geçti ek gıda aldı ondan mı diye düşündük doktorumz ilaçla geçer korkmayın dedi. Fakat 2 gün önce yine kakasında kurt gördüm cuma randevumz var neyin nesi anlayamıyorm acaba meyvelerden mi oluyor o kadar dikkat ederm titiz davranırım. Ama bazılarıda diyor ki mamadan da olur emmiyor beni. Mama kurt yapar mı ya. SMA confort kullanıyordm şuan bebelacgold2 kullanıyorum. Valla şaşırdım başına gelen anneler var mı