22 günlük bebeğim var 10gunlukken göbeği düşmüştü ama hafif hafif kan oluyor kıyafetleri bugün çocuk doktoruna götürdük Bi iğne yaptılar a vitamini dedi geçmezse 4,5 gün sonra tekrar gel önemli dedi bebeğin göbeğine böyle bisey olan var mı nasil Bi yol izlediniz