Kızlar 8 aylıktan beri beni ayakta gördümü bacağıma yapışıyor asla yemek yaptırmıyor çamaşır astırmıyor WC ye gitsem kapıyı yumrukluyor deli gibi ağlıyor çıkana kadar 🤦🏻♀️ Koltukta asla oturmamı İstemiyor yerde oturuyorum ses etmiyor hiç baş edemiyorum ne zaman düzelir bu huyu (mama sandalyemiz yok yerde yediriyorum yemek yaparken filan yukarıda olmak istiyor acaba mama sandalyesi mi alsam en azından Yemek yaparım )
gece desen milyon kez uyanıyor gündüz 2 uyku yapıyor fazlamı geliyor anlamıyorum gece 4 gibi kalkıyor yatırmak 1,5 saatimi alıyor akşam 9 sabah 7 gibi kalkardı şimdi gece çok sık kalkıyor ve 1,5 saat rahat uyumayıp oyun istiyor bi akıl verin anneler ne yapmak gerek nerde hata yapıyorum 😭çok bunaldım