Kızlar kızım 5 aylık yoğurt ve armut tattirma sonucu(habersiz yapıldı:( ) egzaması artmıştı baya daha önce post açmıştım doktor süt ürünleri alerjisine benziyor demişti (kesin degil)egzama için ama benden geçmiyor kendi direk yediği için olmuş,kortizonlu krem ve damla kullanıyoruz .Neyse şimdi ki konuya gelecek olursak az önce fark ettim ki kızımın omuz tarafında ve biraz altında iki tane kırmızı nokta kadar bisey çıkmış ama deride bisey yok sivilce gibi falan değil pütür vs yok sadece leke gibi acaba krem yan etki falan mı yapmıştır ya da başka bir şey mı başına gelen varsa daha önce yazabilir mi 🥺sadece iki tane var şuan
https://www.hizliresim.com/3yi9l7l