Eyllece Deletedmom_64 inanırmsn saatin i hiç öyle takıp edip vermedm acıktımı belli edyordı veryorm bende. Ama ara ara emzryorm o ayrı
Deletedmom_64 Eyllece hepsini içiyorsa demekki sütünden doymuyor olabilir ama artırıyorsa artırdığı kadar sut almış demektir
Eliftoprak44 Eyllecebende evolvia kullanıyorum oğluma. Bir yıldır değişmedi doğduğundan beri. Kilo ilk başlarda aldı sonradan düştü bu. Artırma. Çocuk istediği kadar içsin. Kusuyorsa fazla verme. 15gün falan geçsin öyle artır dene
Eyllece Deletedmom_64 bence doymuyor çünkü sütten sonra sinirlenyo aglıyo. Mamayıda 60 dan braz fazla versem kusuyo. Bi düzene oturtcam allahn iznyle 🙄 ama kusması fazlalıktan ciddi bi durum degl yani öyle oldgunu düşünüyorum çünkü hep yapmıyo
Cigdemss Eyllece hipp cambiotic benimki benimde sütüm az aslında sağınca 30 -40 anca geliyor. Yiyorum da hiç bir şey işe yaramadı sadece kilo aldım
Cigdemss Deletedmom_64 gerçekten çok istiyorum ama bazen o krizlerne dayanamıyorum. Yani belki sabretsem rahat olur.
Deletedmom_64 Eyllece 60 veriyorsan 65 yap iki üç gün sonra baktin doymadı 68 70 yapabilirsin öyle öyle artır ben öyle yaptım hep
Eyllece Deletedmom_64 cok ciddi bi kusma degl bu söyledklerm zaten cnm eger cok kusarsa zorlamam yinede. Kıyamıyorum zaten hiç. Biraz sık veririm. Olmadı biraz artrrm allah büyük. Kılo almamıs degl ama az dyor yinede 🙄
Eyllece Eliftoprak44 evet bugune kadar bi sorunmz olmadı hiç. Hep onu verdm tuvalet sorunmz da yok şükür. İnsallah kıloda alır. Bana normal gelyordu halbuk kılosu
S_x_w Eyllece beslenme aralıklarını açıp arttırmaya çalışın yine kusarsa yapacak bir şey yok bebeğiniz o kadarla doyuyor demek ki..kustura kustura beslemeye çalışmak saçma olur başka bir dr a daha götürün olmadı
Eyllece S_x_w ya arttrıp o arttırdıgmı yine kusması mantklı degl ezyet. Azıcık denerm olmassa az daha büyüyene kadar böyle napıyım 🙄 ii olsnda insallah
Eliftoprak44 Eyllece zamanla alır. İçeriği temiz. Boş kilo alacağına almıyor demekki. Kemik yapısı güçlenir zamanla. Kiloya takılmayın
kartalice2020 Eyllece hiç kabızlıkta yaşamadık biz..öyle bi durumda içine biraz zeytinyağı koyardım içerdi yani olmadan önlemimi aldım