Deletedmom0015 benmki beş bucuk aylık. Kapanmaya iki parmak kalmış dedi. Ama kapanması değilde, baş cevresinin büyüyüp büyümediği önemliymiş. Çünkü kapanması demek baş çevresi gelişimi durması demek degilmiş. Buna ragmen ben kestim d vitaminini. Düzenli vermiyorum yani. Sizinki baya küçükmüş. Bi doktora danışmak lazkm