katipannne Kullanıcılar cevap verirse çok memnun olurum. Bende lansinoh çift taraflı elektrikli var ama sanki göğsümü boşaltamıyor gibi hissediyorum. Manuel kullananlar nasıl memnun musunuz?
moommm katipannne kesinlikle elektrikli alın ben manuel kullandm cok pişmanım yavaş yavaş sütüm kesldi şuan 4 aylığz sütüm hiç yok
urasinannesi34 katipannne lansonoh tekli elektrikli aldim.yedek manuelde var ayni sekilde manuel yoruyor sizi
katipannne Deletedmom5284 acaba benim makinede mi sorun elle aıkıyorum süt geliyor makine ile gelmiyor
Deletedmom5284 katipannne makinenin boşaltamadığı süt elle boşaltılır makine göğsü sıkmadığı için eldeki kadar süt gelmiyor
katipannne urasinannesi34 ikisi de aynı miktarda mı süt çıkartıyor yani elektriklinin çıkaramadığı sütü manuel çıkarıyormu
urasinannesi34 katipannne elektrikli daha guclu cekiyor sen yorulmuyosun manuelde de cikar ama hem uzun eurer hem elin yorulur
Ozbek42 katipannne boşaltıyor benimkini.. sağarken üstten de elimle bastırıyorum cok rahat geliyor.. sütünüzün durumuna göre alın bence manuel ile uzun sürebilir