Merhaba arkadaşlar 1 aylık taze anneyim ikinci bebeğim ilk bebeğimde böyle bir şey başıma hiç gelmemişti. Göğüs uçlarım ve çevresi aşırı şekilde kızarık ve bebeğim emerken sanki içim çekiliyor gibi bir ağrı hissediyorum emerken çok canımı yakıyor şiddetli bir şekilde baş ağrım var ve vücudum titrer gibi halsizim.. bu konu da bilgisi olan var mı ya da başına gelen ?