Mrblar oğlum 2 yaşına girecek bu ayın 26sında hala emiyo. Emdiği için fazla bişeyde yemiyor bıraktırmam gerekiyor artık çocuk pskiatrisi hiç bişy sürme gündüzleri vermeyi azalt dedi yavaştan geceye geçersn dedi. Bugün ketçap sürdüm gördü ağladı vermedim bi öğle uykusuna uyurken istedi verdim. Böylede kafasımı karışır bilemiyorum aşırı düşkün memeye nasıl yapıcam anneler bi öneri lütfen