Oguuu26 Doğumdan 4 ay sonra ilk adetimi temmuzda gördüm 10 gün falan sürdü çok yoğundu. Ağustosun 10 u gibi kanamam oldu sevindim düzenli olcam herhalde diye ama hafif 2-3 gün sürdü şimdi olmam lazım ama olmuyorum kızlar 2 hafta geçtii korunuyoruzda ama yinede hamilelik şüphesi insanı yiyip bitiriyor daha bebeğim 4 aylık inşallah olurum bir an önce yaa korkuyorum düzensiz mi olcak böyle bu ve emziriyorum 🥶🥶
hunilimomm Oguuu26 evet düzensiz olabilirsin bu normal ilk 1 yık ben 8 ay sonra olmustum bir ay çok yoğun bir ay az olurum hala
Busegokce Oguuu26 Çok çok normal. 1 sene arada bir olur, az olur veya yoğun olur, hiç olmaz, bakmışsınız birden olmuşsunuz. Tabi yine tedbirli olmaktabl fayda var süt korur vs koca bir yalan. 1 sene sonrasında düzene girer yavaş yavas❤️
Oguuu26 Busegokce yok canım süt korumasına asla inanmıyorum korunuyoruz ama insan korkuyor yinede ya 😖
Busegokce Oguuu26 Haklısınız tabi. Ama şu an ki durum normal. Düşünmeyin de çok. Kafaya takınca döngü de şaşıyor
Oguuu26 Durum2021 valla ben korkudan en başında taktırıyorum bizde o şekilde korunuyoruz sizin nasıl olduki öyle yaa tuhaf. test yaptım bugün negatif ama olamıyorum hayırlısı inşallah 🤷♀️