Benim kızım 5 aylık ek gıdaya başladım yani tadım şeklinde. Sahura kalkamadım kızım çık huysuzlandı geç saate kadar uyumadı en son onunla uyuyakalmışım eşim uyandırdı bir bardak su içtim gerisini hatırlamıyorum 🤦🏻♀️ İlk günün yorgunluğu var üzerimde bir de yarın misafirim var birsürü iş yaptım bakalım altından kalkacak mıyız Ramazan’ın