karabiberimm İyi günler kızlar oğlum tam 14 aylık 9.400 gram Herkes çok zayıf diyor mama biberon almıyor sadece anne sütü ve ek gıda ek gıda ile de fazla arası yok sizce çok mu az sizde kilolar nasıl bide gün içersinde ek gıda kaç kere ve neler veriyorsunuz
Tubafadime karabiberimm canim bence gayet kilosu iyi saglikli olmasi onemli memeden kestiginzde daha cok alir suan emdigi icin yemegi cok aramiyor ondan benim kizimda ostahli bir bebekti berkes puf puf derdi suan 25 aylik ve 11 bucuk kilo normal yani kilosu
tosbikannesiii karabiberimm benim bebeğim de 14 aylık asagı yukarı o kiloda ben takmıyorum napalım zayif olsun
Deleted12 karabiberimm evet az kilosu bencede ama doğru kararı doktor verir gene. Normal bir birey gibi 3 öğün ve 2 ara öğün beslenebilir Gun de 3 4 kere de mama icmelidir. Yada anne sütü. Siz kaç öğün ek gida ve mama veriyorsunuz.
Neslihanbew karabiberimm hahaha dur kızımın kilosunu söyleyim 2 ay öncr tartmıştık ama çok bir şey değişmemiştir 20 aylık 10 kilo 😀 ALLAHA çok şükür ama daha da toplarız inşallah neler çektim beler ekgıdada bugünüme bin şükür
Emine_1245 16 buçuk aylık 9500 kilo ile size selam olsun 😅. Boyu normalse sağlığı yerinde ise kiloya çok takılmayın ☘
karabiberimm Emine_1245 boyu normal deliyor hep sağlığında iyi çok Şükür birkaç kere kan verdik değerleri güzel çıktı Ama cılız duruyor biraz insan genede üzülüyor öyle olunca
Heymamma Önemli olan kan değerleri kafa ölçümü ve daha bilmediğimiz ayrıntılar doktor bi sıkıntı görmüyorsa kafanıza takmayın
karabiberimm Deleted12 3 öğün yemek 1 öğün meyve emmiyor birde emme sayısı sınırsız mama içmiyor ama en az 20 defa emiyor ama ana öğünleri çok yemiyor el gıda ile arası yok
Rikaa karabiberimm aekadasimin o ayda ebbegi var 14.5 kilo ama her bebek kendine ozeldir zayifi kilolusu olmaz
nurcanozturk karabiberimm Çok normal bence oğlumu 14 aylıkken kontrole göturmüştük tam 10 kiloydu evet dışardan bakılınca zayıf görünüyor herkes zayıf diyor ama aynı zamanda tüm tahlillerini yaptırdık ve herşey yolunda doktor bile dedi kilosu boyu normal tüm değerleri iyi fazla kilo iyi değil ilerde problem yaratabilir diye. Benim oğlum 8 aylıkken emmeyi bıraktı zaten doğduğundan beri de meme+ mama şeklinde gidiyorduk. Ek gıda kısmında da iştahı çok iyi verdiğim herşeyi yiyor ama sindirim sistemi hızlı çalıştığı için çok fazla kilo almıyor. Ve aşırı hareketli yedi aylıkken emekleyip hemen tutunup kalkmaya başladı 10 aylıkken yürümeye başladı o yüzden de kilo almiyor çocuklar çünkü çok fazla enerji harciyorlar
karabiberimm nurcanozturk bizimki de çok hareketli ama mama almıyor sadece emiyor bide işine gelirse el gıda yer