Kızlar 18 gün önce doğum yaptım bebeğimde sıkıntılı doğdu popo deliği kapalı doğdu ameliyatla bagirsaginj dışarı aldılar torba taktılar 😔 yoğun bakımda falan kaldı 1 hafta oldu eve çıkalı ama ben eski hayatımı istiyorum eşimle başbasa kalmak eskisi gibi olmak istiyorum kendimi hiç mutlu hissetmiyorum ya delircek gibi oluyorum düzelirmiyim yoksa ömür boyu böylemi kalacam?