ikiprensannesi_gul Merhaba annelerim🌸 Bu gün doktor randevum vardı doktor emar verdi bana cuma akşamına ama ben emzirdiğimi bi sorun olur mu diye söylemeyi sormayı unuttum bilginiz var mı bu konuyla alakalı
Cigdemsrc ikiprensannesi_gul bence bi doktorunuza danışın geçenlerde ben bebeğimi düşürdüm yataktan çok şükür bişey olmadı ama tedbir amaçlı yinede götürdüm tomografi istediler ve ben emzirdiğim için beni almadılar çocuğu tutmak için içeri 6 saat emziremezsin demişti ordaki hemşire. O yüzden bebeği tutmaya babası girmişti içeri
SaremAselim_0817 ikiprensannesi_gul girebilirsin bende yakın zamanda girdim doktorum da biliyodu bi sorun olucağını da sanmıyorum olsa söylerdi zaten girebilirsin emara canm
Mom62636362 ikiprensannesi_gul bildiğim kadarıyla mr’da radyasyon yok. Ben de beyin mr’ı çektirmiştim, sonradan o esnada hamile olduğumu öğrendim ama bir sorun olmadı
ikiprensannesi_gul Cigdemsrc hadi ya 6 saat emziremem mi eğer girersem yani gece 10 da emarım bebeğimin gece uykusu iyidir uyur yani ama mutlaka girmem gerekiyo bu emara
ikiprensannesi_gul Mom62636362 saol canım teşekkür ederim aradım öğrendim doktorumu girebilirsin dedi