Bilgi vermek istedim bir haftadır ishalim eczaneye gittim probiyotik almaya oradaki bayan parol ağrı kesiciyi ez ve sade sodaya ekle dedi ve yaptım ve sabaha çok şükür birşeyim kalmadı burada bir kaç anne de ishalim demişti o yüzden yazayım dedi inşallah onlarda faydasını gorur