Rumeysaiz Mrblar. Kızım daha 7 buçuk aylik koltuklara tv ünitesine tutunup ayağa kalkıyor erken değil mi acaba böyle yaşayan var mı?
Laden Rumeysaiz benim kızım daha erken başlamıştı. 8,5 aylıkken yürüdü. Her bebeğin yürüme ayı farklıdır o yüzden normal🥰
Nesrincente Rumeysaiz biz anca dönüyoz daha bide cok az emekleme cabası elinden tutunca kalkar o kadar sız masallah erkencısın ız genetik falan mı kı 😊
Rumeysaiz Laden çok teşekkürler ben sadece bacak yapısını ve belini ileride olumsuz etkiler diye tereddüt etmiştim benim gibi olanda varmış 🥰 🧿
Emine_1245 Oğlum o aylarda iken duvarlara tutunarak odanın içinden dolaşıyordu koridora çıkıyordu . Tv ünitesine çıkıyor du. Yanı erken değil denek ki sizin bebis de kendini hazır hissetmiş ki yapıyor ☘