benim oğlum 3 yaşında sayılır 1.5 ay sonra girecek anne baba harici konuşamıyor. Dün 1 saat kaldık bu gün 1.5 saat kaldık ama nasıl diyim öğretmenini dinlemek istemiyor hiç kural bilmediği için sonuçta evde bi oyuncakla oynayınca olmaz şunu yapalım diye bir kural koymadık. Ne isterse onunla oynadı. Bu günde öğretmen kendisi oynatmak istemiş ama benimki top havuzunda oynamak istediği için inat edip cıyak cıyak bağırmış sonrasında zaten kapıda bekliyordum yanıma geldi. Soru. Şu öğretmenine itaat etmeyi ve kurallara uymayı kavrayabilir mi zamanla ? Yarın kendimi hiç göstermemeyi planlıyorum kapıda beklicm ama onun göremeyeceği yerde belki benden ümidi keserse daha uyumu olur.. sizce nasıl davranayım? Öğretmenine uyması konusunda söylüyorum ona sürekli ama ilk kez öğretmeni oluyor daha öğretmenin ne olduğunu bile yeni anlıcak. Alışır mı sizce.. uzun oldu kusura bakmayın
Bir de mesaj attılar su tabancası ve sulu boya falan alcakmışız. Kırtasiye parası ne için alınıyor? Bilmediğim için soruyorum acemiyim de