Anne888 canım herkes doktoru dinleme demiş ama doktorun bir bildiği var bence doktor gece 4 saat uyusun demiş çünkü bize de öyle dedi. Bebekler zaten gündüz durmuyor uyanıyor ya da illa sen teklif ediyorsun ama eğer gece uyuyorsa uyandırmamak gerek doğru. Benim bebeğim de öyleydi doktor aynısını dedi ve uyguladık şimdi 3. Aya gidiyoruz kilosu da gayet yerinde benimki sırf mama.aliyor.artik ve geceleri bırakıyorum uyusun istediği zaman yesin çünkü yemek kadar uyku da önemli onlar için. Gece doktorun dediğini uygula kesinlikle gündüz zaten istediğin gibi beslersin.