Arkadaşlar bebeğim 29 günlük ve kabızlıktan dolayı poposunda çatlak oldu bebeğimi ara ara emziriyorum sütüm yetmediği için 3 saatte bir de mama veriyorum doktor bio goia diye bir damla verdi ama etkisini göremedim kabizligina ve catlagina ne iyi gelir acaba lütfen yardımcı olur musunuz