Kızlar tam olarak nasıl yapıyorsunuz? 3,5 aylık kızım var çok şükür uysal bir bebek. Şuan kundak yapıyorum emziğini veriyorum beyaz gürültü ile kendisi uyuyor hiç sallama nedir bilmiyor zaten. Şuan kundağı bırakmayı planlıyorum artık geç mi kaldım nasıl yaparım bi tavsiyeniz var mıdır ?