Musam ilk 6 ay aptamil kullandım. 2 numara aptamilin içeriği kötü olduğu için hipp combiotiğe geçtik. Çok memnunum. Sadece son haftadır geçmeyen bir ishal başlamıştı. Combiotik değilde organik olandan aldım. Kaka düzeldi. Arada değiştirmek gerekiyor sanırım. Benim deneyimlerim böyle. Kilo alması gerekeni alıyor. Ortalama yani. Gereksiz şişirim yapmıyor. Ama arada dediğim gibi Arada değişim gerektirdi bizde. Bebelac gold veriyorum arada.