Kızlar merhaba . 2 ay kadar köyde kaldım 1 sene sonra çocuğumun orda uykusu düzene girdi . Sabah 9 akşam 8 öğlen 1 uyku . Su İstanbul’a geldim geleli yine başa döndük o kadar yoruldum ki . Tam 14 aydır uyku saatlerinde misafirliğe gitmiyorum misafir almıyorum . Yorulsun da uyusun diye parka goturuyorum markete bile yanıma aliyorum . Ama yok sinir krizi geçireceğim artık çok yoruldum . Gece sıcaktan uyuyamıyorum gündüz bebekden uyuyamıyorum. Çok yorgunum . Ve çok sinirleniyorum kendime hakim olamıyorum . E biraz kızıyorum bebeğime ama kizmasam da yüz bulup herşey yapıyor anlamadım siz ne durumdasınız benle aynı olanlar varmı ?