Merhabalar kızım 1 yaşına girdi 4.ayda ek gıdaya başlamıştık bu zamana kadar herşey gayet iyiydi herşeyi yiyordu fakat son zamanda taneli şeyleri yememeye başladı mesela pilav cok severdi şimdi pilavı ağZından çıkarmaya başladı üst dişlerden biri çıktı diğeri geliyor acaba dişten dolayı mıdır geçici midir bilenler varmı