Ruyaninannesi Kızım 3,5 aylık ve uykuya dalarken “hııı hııı” diye ince tiz sesler çıkarıyor. Normal mi böyle ses çıkarması?
cikolatali_waffle Ruyaninannesi evet normal. Bebekler kendilerini uyutmak için uykulu halde öyle sesler çıkarabiliyor.☺️
ikizerkekannesi Ruyaninannesi çok çektim o sesten 1.5 yaş civarına kadar gece uyanınca bile hıı hıı diye ses allah sabır versin😅
Luthien Ruyaninannesi bizde de aynı durum söz konusu yaparken beni bı gülmek alıyor , benim yerime sağolsun minik yavrum ninnisini söylüyor 😂😂😂
Neslihan1903 Ruyaninannesi ben kızımda yapıyor kendine mini söylüyor 😂 korkma keyiflini çıkar çok tatlılar ❤️