Kucukru ben makine mühendisiyim aslında çift anadal ile malzemeyi de okudum lisans dönemimde çok sevdiğim içinde o bölümden yüksek yapmaya karar verdim. Bence çok güzel eğlenceli bölüm, çalışıyorum ayrıca özel sektörde merak ettikleri varsa cevaplayabilrim, hangi okulda ?