Meyracukurmaraz Merhaba arkadaşlar 18 günlük bebeğim var 3 gündür gaz çıkarmakta zorlanıyor uykuya dalamıyor sürekli memede uyuyo bıraktığım zaman uyanıyor. Ikınıyo kızarıyo sonra başlıyor ağlamaya. Bugün kakası da sanki katı geldi bana. Ne yapabilirim doktora mı gitmeliyim. O ağladıkça içim gidiyo. Yaşayan varmı bu durumu Bi çare bulabildiniz mi
Begooo Meyracukurmaraz her gün rezene çayı içiyordum bir fincan. Ayrıca bir çay kaşıpı kimyon da yutabilirsiniz. Yğz üstü yatırıp sırtına masaj düz yere yatırıp bacaklarını ileri geri ittirme hareleti yapın. Bana rezene çayı çok iyi gelmişti belki de bilmiyorum hiç gazımız olmadı o yüzden. Geçmiş olsun. Eğer çok devam ederse belki koliktir bir doktora göstermekte fayda var.
Senalkan Meyracukurmaraz çok az bir kimyonu kaynamış suya koyun bekleyin demlensin sonra bebeğe 1-2 çay kaşığı verin ben bunun sayesinde epey rahatladım inşallah işe yarar
Nur1212 SANANE_ONANE71 canım seni bayadır göremiyorum ikizlerin vardı biri yoğun bakımdaydı nasıl oldu girmedin de hiç
NurgulE Geçmic olsun , Göbeğine bebek yağı ile masaj yapın birde ayaklarıyla bisiklet hareketi yapın rahatlıyor benim bebeğim de çok çekti kabızdan en son acike götürdük lavman veriyorlar . Ama masaj çok iyi geliyor gazına da kabizligina da 🙂
SANANE_ONANE71 Nur1212 aaaa nerden hatirladin beni biri vefat etmisti kuzum digeri de suan yanimda rabbime binlerce kez şükürler olsun anne bebek uyum odasindayiz cumadan bu yana cok şükür ya💗
Nur1212 SANANE_ONANE71 yaaa çok şükür gözün aydın ne kadar olmuştu peki bide ne zaman taburcu olcaksınız ben diğer taraftan yazdım sana ama hiç girmedin beni hatırladın mı 26 haftalık doğum yapmıştım
SANANE_ONANE71 Nur1212 hatirladim kuzum ya cuma günü çağırdılar bizden solunum makinesi istediler onuz hazirlamaya çalışıyoruz ondan sonra taburcu edecekler çok şükür senin bebisin nasil canm
Nur1212 SANANE_ONANE71 solunum makinasıyla mı çıkacak eve çok sevindim ya valla bir daha hiç ayrılmazsınız inşallah 🤲🏻 Bizim de 80. günümüz bugün bekliyoruz hala 10 gündür falan küvez içi oksijen desteği alıyor
SANANE_ONANE71 Nur1212 bizde kuvez ici oksijen alıyoduk ama bi müddet daha alıcaz evde inşallah biran once duzelirler ya
Nur1212 SANANE_ONANE71 inşallah canım kavuşmuşsunuz ya daha çabuk düzelicek merak etme🌸 bende bi aksilik olmazsa cuma günü ilk defa kucağıma alıcam miniğimi çok heyecanlıyım 🥺
SANANE_ONANE71 Nur1212 4 ay boyunca kaldik evede oksijenle çıkcaz iste hala oksijenden ayrılamadı sıpa