1994a_ 3 ay 22 günlük kızım var mamayla besleniyor 3 veya 4 saatte bi 130 içiyor ama şu günlerde çok sık açıkıyor ve karnı böyşe yumuşak gibi normal mi doyurucu başka mama var mı acaba
YelizDmr 1994a_ 10 aylık olacak kızım yaklaşık bi 6 aydır kullanıyorum gazını da rahatla çıkarttığını fark ettim mamayı kullandığımızdan beri doyurucu da
1994a_ YelizDmr evet mama güzel gaz sancımız olmuyor bile maşallah ama ne biliyim acaba cc mi artırsam
Rana-6 1994a_ benim bebeğim üç aylıkken 120 içiyordu üç saatte bir doktor öyle söylemişti artırırsan fazla olabilir ama bikaç defa dene istersen
YelizDmr 1994a_ benim bebeğim sık sık az az içiyor biraz iştahsız bi bebek memnunum ama mamadan diğer mamaları içmedi bunu sevdi sadece