Bebeğim 10 ay 10 günlük bir ay erken doğdu. Prematüre olduğu icin belli konularda zorlamiyorum ama hala emeklemedi sürünerek dönerek gidiyo bir yerlere. Kucagimdaykn koltugun kenarlarina falan tutunup kalkiyo ama oyle uzun sure duramiyo ayakta dusuyo. Birde elinden tutup yurutmeye calisinca adimlarini cok buyuk atmaya calisiyo ve iki ayagini cogu zaman kaldiriyo yukari agirligini bana veriyo yani yurumek istemiyo. Neler yapmam lazim acaba?