Yeniann3 Faturalı kullanıyordum kontörlüye geçtim. Paket için tl yükledim vodafone yanımdadan seçiyorum paketi ama ödeme şekli kart çıkıyor sadece. Hattımda tlden yapamıyormuyum acaba? Bilen varsa yardımcı olurmusunuz? Şimdiden teşekkürler 💕
Emirin_Annesi10 Yeniann3 aslında basit ama nasıl anlatacağımi.bilemedim hiç tl yükledinmi tl yüklemediysen belki direk karta yönlendiriyodur kuzum
Yeniann3 Emirin_Annesi10 tl yükledik canım. Hattımda para var şu an yani. Ama tarifelere bakıyorum kart bilgileri çıkıyor
Keymenmoms Yeniann3 canim hangi tarifeyi istiyorsan internette yaz kaca mesaj atacağını gösterir o şekilde yap
dinle_beni_bi Yeniann3 Uygulamaya girince tobi yazar. Digital asistan. Tarifeler yaz o sana tarifeleri öneriyor.
Yeniann3 Emirin_Annesi10 müşteri hizmetleriyle konuşma fobim var çekiniyorum nedense 😄😄 beb şu tobiyi arayayım 😄
Emirin_Annesi10 Yeniann3 hahahah bende geriliyodum önceden simdi bacı kardeş olduk işin içinden çıkamaynca arayıveriyorum😅