HamzaSiracveBen Sedaaay biz de dün yaptırdık 4 ay 8 gunluk yaptırdık saglık ocagındaki hemsire ayarlıyor zaten tarıh verıyor bizi o cagırdı
Tuos2306 Sedaaay ozaman arayıp sor. Yazmaları lazım aşı kartına sana bi gnde söylemedilerse sen arayacaksın mecbur🤷🏻♀️ 🤦🏻♀️